خط تولید گرانول
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

گرانول ساختاری است که در پلیمرها وجود دارد و به شکل دانه دانه بوده که در تهیه و تولید بسیاری از مواد پلاستیکی به کار می رود. در اصل گرانول ها به صورتدانه های گلوله ای شکل هستند که برای تولید مواد مختلف به اشکال مختلف در می آیند.

در اصل جنس مولکولی گرانول ها هر نوع پلاستیکی می تواند باشد اما ساختار گرانول تنها به نوع خاصی از آنها گفته می شود که شکل گلوله ای دارند. یکی ازکاربردهای اصلی گرانول سازی در صنعت ضایعات پلاستیکی می باشد که برای تهیه محصول جدید از آن استفاده میکنند.

پلاستیک ها هرساله مقدار بسیار زیادی از زباله ها را به خود اختصاص می دهند که لاستیک های فرسوده خودرو یکی از مهمترین ضایعات پلاستیکی می باشد

که اگر به صورت مجدددوباره تولید شوند مشکلات زیست محیطی بسیاری را حل میکنند.

از گرانول میتوان برای تولید بخش های پلاستیکی تعدادی از دستگاهها مثل: تلفن و لوازم التحریر استفاده کرد که برای تولید محصولات پلاستیکی و تعداد خاصی از آنها لزوما نباید از پلاستیک های درجه یک استفاده کرد می توان گرانول را جایگزین آن کرد. گرانول در اصل اسم پلیمر خاصی نمی باشد و در پتروشیمی به صورت دانه های ریزی بوده که برای مصارف مختلف ذوب شده و فرم دهی می شود که آن گرانول میگویند. یا به تعبیری دیگر پلیمر در زمانی خط تولید گرانول انجام می شود که در دستگاه اکسترودر مانند چرخ گوشت ذوب شده و در سر اکسترودر یک کاتر یه هر چیزی شبیه آن پلیمر خروجی رابه طور مرتب قطع میکند و گرانول تولید می شود.همه مواد پلیمری بسته به کاربرد و میزان ویسکوزیته و عوامل دیگر می توانند به گرانول تبدیل شده و اگر شرایط پلیمریزاسیون و عوامل دیگری نیز باشد به صورت پودر یا محلول تولید می شود.

در کارخانه تولید گرانول در ابتدا ممکن است گرانول ها در درجه بندی های مختلفی تهیه و تولید شوند که بستگی به تولید کننده دارد همچنین قیمت دستگاه تولید گرانول که تعداد زیادی هستند و همگی باید تهیه شوند نیز بالا می باشد و قسمت بزرگی از سرمایه شما صرف خرید تجهیزات می شود. 

به طور کلی سود تولید گرانول با توجه به اینکه تولیدکنندگان زیادی در این حوزه وجود دارند پایین است و شما در این بازار با رقیبان زیادی روبه رو خواهید بود. 

لذا پیشنهاد می شود در خطوط تولیدی پرسودی سرمایه گذاری کنید که این دغدغه ها را نداشته باشید. سارگن استون در زمینه انواع خطوط تولیدی به شم این امکان را می دهد که بتوانید با سرمایه گذاری در خطوط تولیدی که معرفی کرده به سود بالایی برسید. 

برای آشنایی با این خط تولیدات ودریافت مشاوره به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: